小菲菲俠自煮樂

08 4月, 2014

簡單兩味

一個師奶教路,煲湯的湯骨愛嚟煮一樣好好味,啲肉好滑。

百佳特價,18蚊磅咋,買佐兩磅幾,煮醬骨架。

第一次整,煮好後原來都幾好味,無影相,下次整再話俾大家知做法。

原本煮好留第二日食嘅,家姐話過嚟食飯,咁就熱好俾佢試下。

好挑剔的家姐都話好味,咁就應該真係幾好味~~~

下次試下用湯骨煮糖醋骨,應該都唔錯。



菜心炒枝竹~~



加埋隔夜湯,一細舊腩肉烚熟切片點醬汁,開飯~~



因為係男仔的關係,我對待丞仔的態度係較為粗線條啲,唔會太過於緊張同寶貝佢,所以由佢剛出世開始,就算佢喊到拆天,我都唔會即刻去抱起佢,由得佢自己喊到飽,喊到收佐聲我先會去抱起佢安撫下情緒。

所以由出世到依家,到瞓覺時間我都係直接抱佢上自己床,然後由得佢自己瞓,瞓得著就瞓,瞓唔著就自己係床仔玩,依家佢已經習慣佐,抱得佢上床嘅,就一定會瞓覺,就算瞓唔著,佢都會自己靜靜攤在床上直到瞓著佐。

瞓醒如果我係床邊,佢就會笑咯咯伸手要我抱佢落床,如果我不在身邊,他就靜靜座著玩床上的玩偶,從來未試過起床發脾氣。

所以尋日下午,佢瞓醒之後抱佢落佐床,無端端佢突然喊到收唔到聲,喊到要座係地下發脾氣,我想去抱佢,佢就轉過身唔俾抱,連俾餅餅佢都用手推開,餅餅WO,佢至愛架,嚇得我,未試過佢咁喊法,摸個額頭,又無發燒,四肢又好靈活唔似整親,喊佐起碼有十分鐘,後來可能佢都無癮,就自己走入廚房,我先省起,佢可能瞓醒肚餓,咁就擺杯水,俾塊麵包佢,即刻收聲,座係廚房地下,直接開食,可憐哦BB,餓到咁咩?



不過依排佢開始出上排的牙仔,都有可能出牙仔痛,佢份人燥啲。




食飽飽,個人精神佐,心情即刻好返哂,我熟悉的笑咪咪信丞返嚟喇~~











沒有留言:

張貼留言