小菲菲俠自煮樂

18 6月, 2011

煎餅

今日報紙的一角刊登佐細細的一個新聞,指一個七旬老婦,因病厭世,由住所跳下結束生命。


所占新聞版面不過細細一個角落,因為無太多報道價值,所以無人會願意去深究箇中因由。


一個人的生命,現時社會嚟講,由生至死,全無發言權。


早排剛剛同母親傾過類似的話題,母親年過七十,對於生命,母親同我講:「已經睇得極淡,隨住身邊的親人,朋友,一個接一個離開自己,女兒亦長大成人無需照顧,覺得繼續做人,真係全無意義,依家不過係度等緊果一日的來臨,全無畏懼」


我體會唔到母親的果種心情,不過可以理解一個人存在於世,如果無佐一個目標追求嘅時候,係會因為無所期盼,而產生依種「淡世」的情緒。


當下即刻回應母親「唔準你亂諗嘢啊,我係咁自私㗎啦,我要阿媽你陪我至永遠,永遠永遠你都唔好做傻事㗎,如果唔係,我餘生都將會在永遠無法釋懷的傷痛中度過㗎」


雖然話題就此打住,不過返嚟之後,我繼續深思依個問題,其實尊重生命,是否包括埋個人對生命的意願咧?如果一個人真係病得好重,周身病痛,每日不過為佐社會的要求而苟留殘喘,是否真的是對生命的一種尊重?以致於只能選擇一種極端的方式去做出一些引起社會不安的舉動來面對自己對生命的意願?


如果可以將安樂死變得合法化,經過醫生及心理專家嘅評估之下做出合乎個人意願的安排,令人生的最後一程,走得舒服同埋更有尊嚴,是否更加文明?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


好耐無煎過餅仔食。提早一晚整好幾個餅坯,留待第二日早餐煎嚟食。


準備好「一舊發麵團、一碟花生碎加埋砂糖椰粉、一碗仔香蔥加花椒粉少許鹽倒入滾油浸出味道的蔥油」


就係全部材料。



麵皮係落佐乾依士嘅發酵麵團,不過無等佢發酵,直接搓好就可以用。


額外一提,除佐乾依士,我總落佐一粒米咁細粒嘅蘇打粉,因為乾依士經過一晚長時間發酵會產生酸味,蘇打粉可以中和返個酸性,咁就算發酵一晚的麵皮,都唔會有酸味。


至於點樣整發酵麵皮,可以自己搜索一下我過往所寫。


將糖花生餡包起收口。



然後再壓成扁扁一塊。



凈低嘅麵團,整佐兩個蔥油餅。


好簡單,發酵麵團搓成一塊圓薄片,然後將蔥油均勻地涂上去。



然後卷起,卷起之後,捏實兩頭等蔥油唔會走出嚟,同時稍稍用力,將卷起嘅麵卷略略拉長啲。



再盤起,跟住一樣步驟,將佢壓扁。



三舊麵坯就處理好啦。


搵個大啲嘅碟,上下隔住保鮮膜,包好之後擺入雪櫃,低溫發酵一晚。



第二日早上,先開爐開大火,空燒個鑊約一分鐘,等個鑊稍熱之後,落少少油,將生嘅麵坯擺上去,轉中火(1200火),冚蓋焗。



設好時間三分鐘,每邊煎一分鐘,最後一分鐘落一細匙嘅清水,目的係務求熟透。



三分鐘之後,餅仔煎好~~


想表面香脆啲,可以再兩面略略煎一煎。



全部餅仔都一樣咁樣處理,三分鐘煎好一塊餅仔~~


強哥至愛蔥油餅,又香又酥軟,我都一樣~~~


一個早餐,話咁易~~



 


 


9 則留言:

  1. bb33的廚房18 6月, 2011

    又第一..........哈哈.........其實係未睇您寫乜
    [版主回覆06/18/2011 14:07:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 放吞拿魚醬入去, 就係麵包鋪賣果D吞拿魚煎餅...
    [版主回覆06/18/2011 14:07:00]好煮意,點解我諗唔到咧,我最鐘意買吞拿魚包食,竟然無諗過自己整添~~~

    回覆刪除
  3. 同意啊!身邊旳老人家也會呻•••••

    回覆刪除
  4. 強嫂醒、強嫂叻、強嫂冇得頂,SUPER!

    回覆刪除
  5. 好孝順的女兒  
    你老公大人真幸福極了 

    回覆刪除
  6. 津津樂道19 6月, 2011

    快d生番個 baby ,禁婆婆得閑同個孫玩下就會有番d動力架啦!

    回覆刪除
  7. 我係讚成有安樂死的 , 因為與其睇住自己的親人痛苦 , 倒不如比佢舒服咁去,醫學亦要顧及病人的意願 , 好開心有你這個blog , 學到好多嘢 , 可惜係我還未有時間跟住去做 , 很想快點退休 , 做自己想做的事 o

    回覆刪除
  8. 煮一煮20 6月, 2011

    死亡,其實同出世一樣,唔由得自己選擇﹗安樂死,我未深入了解,未知是否可行﹗人生彷彿在無奈中前行,但如果我們可以在無奈中尋覓愛,又會樂在其中,回味無窮﹗你媽媽有你這個乖乖女,一定好快樂﹗

    回覆刪除
  9. 澤寶寶23 6月, 2011

    你好AR, 想請教你, 點解我每次搓個粉團都係好LIM, 好CHI手, 完全不平滑, 我已經用約半斤面粉放在碗中之後慢慢加水, 都係好LIM, 用支棒棒碌就連支棒都CHI住, 為什麼呢??
    [版主回覆06/23/2011 14:11:00]水太多,就算係慢慢加,都明顯係太多佐。麵粉吸收佐水份會變軟,越搓越軟,所以水唔好全部浸濕佐麵粉,濕到三分一左右嘅時候就可以慢慢搓,實在覺得越搓越硬嘅時候再適量俾少少水。

    回覆刪除