小菲菲俠自煮樂

24 10月, 2013

早餐

知道強哥至愛年糕.

媽媽來看丞同學,順便做了一底帶來.

這日的早餐,煎年糕.

媽媽說小時看外婆蒸年糕,並非用黑糖調制,而是用白糖炒至出糖色再加入糯米粉中拌出粉漿,蒸出來的年糕味道帶了焦糖的香味,想來更是怡人.








煎年糕當然少不得蛋液

蛋漿擺幾粒幼鹽,更添滋味

蛋的香配埋年糕的甜,最一流.



一次煎多些,就算凍佐,都一樣好味.




雖然有買市售的磨牙棒給丞,但因為太硬,乾咬沒得咀嚼,實在不過癮,所以丞很堅決地拒絕此物.




反而烤香的麵包條,香脆易入口,最得丞心.

比市售動輒數十元一盒的磨牙棒,自製的烤麵包條,即達到目的,更經濟實惠.

食完烤麵包,要多飲水





另一日的早餐,買了些方包.

取一片,切成條狀,慢火烤至酥脆,就是丞同學最佳的磨牙棒.





我同強哥的早餐,三文治

衝多杯啡,又一個醒神的早上



至愛丞哭至五官擠到一堆的模樣

每次哭到傷心處,我就站在旁邊呵呵觀賞,看到我的無動於衷,丞也覺無趣,哭多幾下,也就自動收聲

等丞哭停了,我才走上前去抱抱並予以讚賞

"識得控制情緒的小朋友先係一個叻叻的小朋友"




15 則留言:

  1. 你個仔好幸福有個好媽媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 有個精靈的BB先令到我有咁的耐性與小朋友相處 .

      刪除
  2. 菲菲好了解小朋友,係一個好媽媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友同大人的心理活動其實大同小異,唔難猜度~~

      刪除
  3. 識得控制情緒真係好重要,菲菲,讚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁佢細細個易接受,將某種心理變化向好的一方導向,好重要~~

      刪除
  4. 丞B好醒目,識睇大人眉頭眼額喎!

    回覆刪除
  5. 本身已經好鍾意你 自從你有左小朋友之後更欣賞你!

    回覆刪除
  6. 丞B真係好叻叻,媽媽教導有方,對丞B大個讀書了好有幫助。加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔需要佢叻過其它人,不過一定要做個開心的人~~

      刪除
    2. 同意你的话

      刪除
  7. 强哥好幸福,这么早就有自制年糕,年糕是我飞佛

    回覆刪除
  8. 我想跟你学做,能不能图文并茂。

    回覆刪除